måndag 4 juli 2011

Restaurang Möllan

Restaurang Möllan ligger som det låter på Möllevången utmed Bergsgatan. Detta var mitt första besök på denna restaurang konstigt nog. Jag tog en Canneloni med spenat och roquefort ost. Tyckte detta lät väldigt smarrigt och med tanke på min laktosintolerans så tänkte jag att lite ost, det kan jag väl tåla. När jag väl fick in min mat så märkte jag att den var totalt indränkt i grädde och även lök som jag inte heller tål så där ångrade jag mig att jag inte frågade vad som fanns i först. Ett stort misstag jag brukar göra tyvärr. Jag tryckte i mig 2 laktrastabletter och hoppades på jag kunde tåla lite i alla fall. Det visade sig vara väldigt gott i alla fall så jag åt upp så mycket jag vågade. Pga regnet var vi tvungna att sitta inomhus där det var väldigt lugnt och skönt en tidig lördagkväll.

139:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar