fredag 8 mars 2013

Sugar Ditch

Det här trevliga caféet fick ett besök av oss i veckan. Jag tror det är milkshakesen som lockar. De är ju så gudomligt goda. Idag testade jag på den vegetariska salladen. En stor tallrik med blandade grönsaker och fetaost. Till det ett knaprigt bröd. Det smakade fräscht och gott och man blev faktiskt riktigt mätt. Inte alltid man blir det på sallad. Kanske var det lakritsmilkshaken som mättade lite också. Jag nämnde väl innan att man kan få alla varianter som laktosfria, även veganska. Det får de ett stort plus för.

Sugar ditch ligger på Nobelvägen 24. På hemsidan kan du läsa om deras utbud: http://www.sugarditch.se/

Nu blev jag sugen på milkshake igen och kanske gör ett besök även idag. Har ni ännu inte varit där så säger jag bara: Gå dit!!! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar