torsdag 25 april 2013

Cosmopolitan Café

Det här brukar vara mitt favoritcafé nere i stan. Det ligger på Djäknegatan 7. Här kan man välja mellan en massa goda vegetariska alternativ. Både varma och kalla.

Denna dag var jag jättesugen på deras sallad. En grekisk sallad. Det brukar vara en väldigt god vinägrette till och massa goda fetaostbitar. Idag blev jag dock lite besviken då det mesta av salladen bestod av isbergssallad. Jag kan tycka att det blir lite dyrt att äta isbergssallad med fetaost för 65:-. Dessutom mättar det inte så bra.

Kanske jag bara hade otur denna dag. Annars brukar jag beställa deras Foccacia, men den skulle ta en halvtimme innan man fick den. Det hade vi inte tid med på en lunch. Nästa gång ska jag inte gå dit mellan 12-13. Ett tips om ni har bråttom.

Jag ger er något försök till. :)

http://www.cosmopolitan.nu/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar