torsdag 8 augusti 2013

Mc Donald's

Detta är en restaurang jag verkligen försöker undvika. Men ibland har man inget val, som på jobbet. Med tveksamma steg gick jag mot kassan på Triangeln. Just här har jag inte ätit sen jag var ung. Jag har hatat deras senaste burgare länge, bönburgaren. Den torra tråkiga. Denna dag hittade jag en Veggie Mc Wrap som jag var tvungen att testa.

Den låg smidigt i en kartong som man delade på mitten. Därför slapp man bli kladdig om fingrarna. Smart! Smaken var helt ok, t om god. Wow! Det finns ett gott vegetariskt alternativ på Mc Donald's. 

Kommer det fler gånger som jag måste besöka denna restaurang på jobbet så kommer det att kännas helt ok. 

Vill man ha en meny så kostar det lika mycket som bara en Wrap med läsk. Lite konstigt. 60:-.

Det negativa idag var värmen i själva restaurangen. Utomhus var det visserligen riktigt varmt men Triangeln sval. Men inte här. Puh!

(Lånad bild)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar