lördag 30 november 2013

Sugar Ditch

Det var ett tag sen jag skrev om detta fantastiska ställe. Även om jag går dit ofta.

Sugar Ditch är ett perfekt ställe att ha fredags-afterworken på. Här går det att välja mellan olika hamburgare, mackor, taco nachos m.m. Till det en kall öl eller ett glas vin.

Jag spenderade fredagskvällen med en Classic vegetarisk burgare. Själva burgaren smakar ljuvligt med en perfekt kombination av kryddor. Brödet är smaskigt och smakar mycket bättre än de där vanliga luftiga hamburgerbröden. Burgaren är fylld med sallad och dressing. Man kan även få en veganost om man vill. Supergod med andra ord. Med en pinne i mitten och en tomat på toppen. Toppen! Till burgaren får man de här goda klassiska pommes fritesen, de där räfflade, samt en supergod Cole slaw. Till det en kall och god öl. Fredagen var räddad!!!

En riktigt god och mättande burgare som jag har ätit många gånger och nog inte kommer att tröttna på. Har ni inte testat den så är det hög tid att göra det.

Till efterrätt finns det många olika milkshakes att välja mellan. Men även en massa bakverk. Det perfekta fiket med andra ord.

Vissa kvällar har de uppträden. Jag säger bara 2 ord till, GÅ DIT! :)

http://www.sugarditch.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar