torsdag 6 mars 2014

Redfellas Hansa

Jag är inte så mycket för de här matkedjorna egentligen. Men Redfellas är helt ok har jag kommit fram till.

En lunch på stan gjorde Redfellas äran. Som nybliven vegan på prov så blir jag så nervös när jag ska äta ute. Kommer det finnas något alternativ till mig? Jadå! Sallad kan man t ex äta här. Man väljer själv vad man vill ha i. Men idag fick det bli en sandwish. The Moe Green Special utan pesto. Istället för peston kan man få olivolja om man vill. Det ville jag. Man kan också kombinera sin egen macka utifrån ingredienser som finns.

Det är en grillad macka. Sådär perfekt knaprigt god. Fylld med avocado, soltorkad tomat och baby spenat. Riktigt god måste jag säga. Så pass god så jag måste dit och äta den igen. Hurra! Jag har hittat något ätvärt nere i stan. Veganskt dessutom. Lätt värt ett smakprov!

http://www.redfellas.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar