fredag 11 april 2014

Spice

Eftersom jag var så nöjd med service och mat på detta stället så var jag tvungen att gå dit igen. Denna gång med mina vänner.

Jag förbjöd mig själv att ta samma rätt denna gång så det fick bli en Pat Thai med tofu, risnudlar, ägg, jordnötter och grönsaker. Den här rätten var om möjligt ännu godare. Lite småsalt av jordnötter vilket också gjorde att den hade en spännande och annorlunda smak. Riktigt gott med andra ord. Till och med så gott så jag tog med mig resterna hem. Då är det ett högt betyg.

För er som missade mitt förra inlägg om Spice så ligger det på Bergsgatan 43. Det är en thailändsk och indisk restaurang. De har rabatt på tisdagar och helger så då gäller det att passa på.

Denna gången testade jag deras drinkar och de var goda och lite billigare än på andra ställen.

http://www.spicebar.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar