torsdag 18 september 2014

Texas Longhorn

En varm och solig lördagseftermiddag var jag ute på en promenad med familjen. Vi började känna oss hungriga och bestämde oss för att äta någonstans. Eftersom vi var en blandning av vegetarianer och köttätare så fick det bli Texas Longhorn. Det ligger rätt mysigt där vid kanalen på Södertull, närmre bestämt på Kanalgatan.

Man fick beställa där inne och sen gå ut och sätta sig. Killen som tog emot beställningen kändes otrevlig och oerfaren. Förhoppningsvis var han bara nervös. Jag beställde en Classic burgare. Man kan få alla vegetariska.

Jag fick burgare och pommes i en korg. Själva pommesen var goda med Cole Slaw till. Men den där burgaren var nog tyvärr den mest smaklösa och rent ut sagt äckligaste burgaren jag smakat. Den innehöll tomat och ost. Det var något med själva burgaren som inte var gott. Den smakade ostekt och svampigt. Jag mår tyvärr illa bara jag tänker på den. Dessutom var burgarbrödet bränt. 

Jag är tyvärr en av dem som är dåliga på att klaga när något inte smakar gott. Jag tvivlade också starkt på att den här burgaren skulle kunna gå att rädda. Kanske med en massa dressing?

Så tyvärr Texas Longhorn. Ni driver med vegetarianer på diverse skyltar samt serverar en burgare som är oätlig. Vad tänkte jag när jag gick till ett Steakhouse?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar