torsdag 19 mars 2015

Jou San - Emporia

Ibland äter jag lunch med jobbet. Det kan vara lite svårt att hitta god vegetarisk mat på de här köpcentrumen. Men Emporia har faktiskt en del att välja på.

Jag har testat dumplings på Jou San tidigare och har då tyckt att de var lite degiga. Men denna dag gav jag det ett nytt försök. Jag tog en meny med 3 olika. Dumplings, gyozas och vårrullar. Jag blev väldigt positivt överraskad. Alla var väldigt goda. Sådär så jag satt och mmmm-ade högt. Så denna dag blev det ett högt betyg. Jag dippade dessa godsaker i chilisås, sojasås och teriyakisås. Favoriten blev de där vårrullarna som var lite spännande söta. Väldigt gott tillsammans med den salta sojan. Gyozan var också väldigt god, lite småstark. Dumplingsen var också goda.

Det här var så gott så jag kan tänka mig att åka till Emporia bara för att äta. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar