onsdag 8 juli 2015

Coffee Joint

En varm sommardag kände jag mig sugen på en sallad till lunch. På Möllan finns det en del ställen. Ett ställe som jag gillar lite extra mycket är Coffee Joint som ligger utmed Ystadsgatan på Möllevångstorget. Där inne finns det gott om platser och även en uteservering på baksidan där man får lugn och ro. 

Det finns en del rätter att välja bland som mackor och sallader. Men även bakverk. Jag tog en sallad med avocado och fetaost. 

Salladen var fräsch och mycket god. Man fick en rostad brödskiva till samt en dressing. Avocado och fetaosten gjorde det där lilla extra.

Till efterrätt blev det en Kaffe Latte. Självklart hade de mjölkfri mjölk.

Jag rekommenderar detta café. Även om musiken var lite väl hög denna dag. Men det störde mig inte så mycket då jag satt där ute i solen och åt. Men det var en aning svårt att beställa.

Innan ni går så bara måste ni spana in deras något unika toalett.

http://coffeejoint.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar