onsdag 22 juli 2015

Raw Food House

Idag skulle vi egentligen gått till Noi's men där var sommarstängt. Så då fick det bli ett besök på Raw Food House.

Det var väldigt lugnt och skönt där idag. Vädret var fantastiskt så det gick att sitta ute. Det är inte många gånger man har gjort det i år.

Jag beställde en Asiatisk sesamsallad. En stor sallad med väldigt mycket och olika grönsaker. På salladen fick man en dressing med hetta gjord på sesam. Den var fantastiskt god. Det kom nya smaker hela tiden och det var svårt att tröttna på den. Salladen finns också att ta med sig för den som vill det.

Jag har känt mig mätt resten av dagen av denna sallad. Det kändes som att kroppen fick en enorm energikick av den. Det kan behövas ibland.

Raw Food House ligger på Friisgatan 8, nära Triangeln. De har en mysig uteservering utmed vägen. Soligt och härligt var det där.

På toaletten får man skriva på väggen. Lite roligt tycker jag. När ni går dit så får ni se om denna bloggadress står där. Jag gjorde lite reklam. ;-)

http://www.rawfoodhouse.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar